måndag 18 oktober 2010

Regn och rusk väder..

Idag är det riktigt rusk väder ute, det började redan igår kväll med regn och blåst.. Det har tydligen fortsatt under hela natten , jag som hoppades på bättre väder idag då jag ska vara barnvakt åt min pojkvännens systerson :P..

Det är första gången som jag ska vara barnvakt åt honom helt själv, men det kommer gå toppen :).. Får se vad man ska hitta på med honom bara, hade tänkt vara ute men det verkar kört idag..

Annars då, hmm. Mår inge vidare idag.. Har sovit som en kratta och magen är i uppror.. Funderar på o prova en kaffe fri dag eller ja iaf efter morgonen kaffet som jag nyss har druckit..

Ska försöka gå igenom lite bilder som jag inte lagt in från kameran eller mobil, så kanske ni kan få se något skojigt..

Ha en bra dag på er :) !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar