torsdag 21 oktober 2010

Känner mig ledsen och världelös...

Idag har jag känt mig ledsen hela dagen.. Det känns som att folk inte förstår mig eller inte vill förstå mig.. Jag vill att dom ska respektera mina önske mål och min vilja genom livet, men nej..

Sen trodde jag det "tråkiga" humöret jag hade skulle gå över, men nej då.. Vart bara sämre under kvällen.. Nu sitter jag här framför datorn och tårarna bara rinner, det är väldigt olikt mig att vara så ledsen.. Jag försöker alltid sprida glädje runt mig, men det gör jag verkligen inte idag..

Jag är så otroligt glad över att jag har min mamma.. Hon har varit ett stort stöd idag , hade nog brytit ihop helt utan hennes närvaro och kärlek idag..

Ska ta mig en kvälls promenad i ensamheten och sen krypa ner i ett varmt bad och sen sova.. Orkar inte vistas bland folk !!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar